niedziela, 17 kwietnia 2016

Ślęża

2016-04-17

Sobótka-Górka okolice zamku. Trasa 12km.

Dosyć szybko trafiam na słupek z nr 11. Numeru 10 nie widać.

Jest numer 12. Podążam za słupkami.

>13<

>14<

>15<

>16<

>17<

>18<

>19<

>21< (20 nie nalazłem)

>22<

>23<

>24<

>25<

>26<

>27<

>28<

>29<

>30<

>31<

To powinien być 32. Do tej pory słupki biegły mniej więcej w linii prostej. Od niego zakręcają o jakieś 90° w lewo.

>33<

>34<

Numer 35 jest ostatnim jaki znalazłem.

Kilkadziesiąt metrów dalej trafiam na złamany bez oznaczeń.

Tuż obok pomnik przyrody.

U jego podnóża słupek graniczny.

Bród na strumyku.

Kolejny pomnik przyrody.





Pozostałość po kładce.






Schody. Pozostałość po parku zamkowym?

Staw pierwszy.


Na pierwszym planie fragment muru z kafelkami. W opadłych liściach słabo widoczny zarys fundamentów.

Ławeczka wykuta w skale.

Ścieżka do zamku.

Jedno z wejść do podziemi browaru.




Pozostałości po mostku.

W tle browar i staw drugi.




Strumień między stawem drugim i trzecim schodzi pod ziemię.



Staw trzeci.

Park przy browarze.




Wejście do podziemi browaru.










Wracam pod zamek w poszukiwaniu TEGO miejsca. Myślę, że trafiłem. Widać pozostałości kładki.





Grobla.

Kolejna grobla zniszczona.

Brakuje sporego fragmentu nasypu.

Z tej perspektywy droga wygląda na przejezdną. Można się zdziwić, szczególnie jadąc w nocy.





Lokalizacja GPS w "szczegółach" zdjęć photos.google.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczodre

2016-08-28 Ze względu na upały postanowiłem nigdzie nie jechać. Jednak w sobotę stwierdziłem, że na spacer wypadało by wyjść. Padło na p...